Blog / Fundació Aula de So

Fundació Aula de So

Una via per cercar la felicitat través de la música

 

El pròxim mes de gener veurà la llum la Fundació Aula de So. El seu principal impulsor i alhora director de l’escola de música Aula de So, Martí Marín, explica que “neix perquè hem decidit posar l’esforç i el patrimoni de trenta anys de trajectòria amb Aula de So en mans d’una fundació de nova creació, per garantir que el projecte tingui continuïtat més enllà dels qui ho vàrem engegar”.

L’objectiu continuarà sent el mateix que ha motivat durant més de tres dècades a un equip apassionat de professionals docents: promoure l’educació musical a tots els nivells i a totes les edats. L’Oriol Castanyer, membre de l’equip directiu de la nova fundació, sintetitza de forma encara més senzilla aquest objectiu: “Des de l’escola i la Fundació Aula de So pretenem ajudar a la gent a ser més feliç a través de la música”.

 

 

Preguntar al Martí Marín pels beneficis de la música és un goig: “La música no és un privilegi, és un dret al que tothom ha de tenir accés, una teràpia increïble, un llenguatge universal que ens ha acompanyat des que l’home és home. Aporta valors com el silenci, l’escolta, la concentració, el repte, la confiança en un mateix, desenvolupa l’oïda, facilita l’aprenentatge de llengües, la coordinació i l’harmonia corporal. I alhora aporta valors socials com el treball en equip, el respecte pels altres o la coordinació col·lectiva”.

 

 

Tal com ha estat fent Aula de So des del seu naixement, la fundació promourà l’educació musical a persones de totes les edats. Així, l’Aula Jove de Música Moderna, enfocada a nens i adolescents, i l’Escola d’Adults, concebuda pels alumnes més grans, seguiran a ple rendiment. Ho deixa ben clar Oriol Castanyer: “Tenim un grup per a nens de 0 a 3 anys, o sigui que l’expressió ‘per a totes les edats’ és literal. Tenim alumnes dels 0 als 100 anys!”.

 

 

 

 

 

Comparte este post

Recibe nuestra revista en formato digital

Suscríbete y recibirás cada edición de Flash Magazine Sant Cugat en PDF, cómodamente en tu correo.

Sigue leyendo

Lo bueno está por venir
Suscríbete.

No te quedes fuera. Suscribirte a nuestro blog es la mejor forma de estar al día con las últimas novedades, consejos y contenidos exclusivos que no compartimos en ningún otro lugar.

Otros articulos

Joan Miró a Sant Cugat
Aquest mes de març de 2025 es compliran 55 anys des que Joan Miró va iniciar la seva incursió en el món de l’art
ADE VALLÈS, l’associació de dones fundada el 2012, que reivindica l’emprenedoria, el lideratge i el talent femení, presenta tres de les seves sòcies destacades: Montse Estela, CEO i fundadora de MENTORAES; Belén León Tomás, sòcia directora de Gestoria León Tomás; i Montserrat Ramos Medina, directora de The CoMAKING Space. Totes tres representen els valors de l’associació en la seva trajectòria i compromís amb el lideratge femení i la innovació amb propòsit.
Montse Estela – CEO & Founder de MENTORAES Impulsant líders amb sentit de propòsit Montse Estela és emprenedora, executive coach i mentora amb més
Previous
Next