Blog / Erai compta amb l’oferta més àmplia en marcs

Erai compta amb l’oferta més àmplia en marcs

Emmarca emocions

Amb la filosofia de què gairebé tot es pot emmarcar, Erai vol aconseguir aflorar les millors emocions que pot transmetre un quadre, una fotografia o un objecte.
Especialitzat en marcs de talla i decorats a mà, aquest taller situat a la plaça Dr. Galtés, fa marcs a mida i a gust de cada client. Amb un estoc de més de 2.500 perfils de motllura, el vidre també és un element important en l’emmarcat de les obres que els hi confien: “Disposem de diversos tipus de protecció, com per exemple el vidre anti rèflex, low iron, d’alta qualitat recobert per crear un acabat òpticament gairebé invisible”, explica la decoradora i restauradora Marta Miret, cap visible d’Erai.

El mirall és l’altre gran producte de la botiga: d’estil contemporani, modern, antic, amb leds i de la mida que es vulgui.

Miret, que compta amb un equip de sis persones, entre ebenistes, fusters i artesans, sol visitar la casa del client per orientar-lo en el disseny del marc i adequar-lo al seu espai. “El millor és poder conèixer i observar on anirà la peça que es vol emmarcar per fer-ho a mida i acord a l’estil de la casa”, senyala.

Sempre a l’avantguarda dels nous processos, al taller destaca la tècnica del pa d’or i de plata, que fa servir pàtines i altres materials de gran puresa. “Som apassionats de l’art, i pensem que per emmarcar una obra no cal tenir un Dalí o un Rembrandt, sinó simplement una foto familiar o un objecte antic de gran valor sentimental”, afirma la Marta, que també és de l’opinió de què amb un marc “pots arribar a transformar el que et transmet una peça, aportant-li una bellesa infinita.”

Les obres de gran format les treballen als afores de la ciutat, on disposen de màquines de tall d’alta precisió i pistoles de lacar.

Erai neix de la passió i el respecte per l’art, de l’experiència, l’habilitat i la dedicació en aquesta delicada artesania. Així es defineixen.

“Per enmarcar una obra, no cal tenir un Dalí o un Rembrandt”, Marta Miret.

www.erai.cat

Comparte este post

Recibe nuestra revista en formato digital

Suscríbete y recibirás cada edición de Flash Magazine Sant Cugat en PDF, cómodamente en tu correo.

Sigue leyendo

Lo bueno está por venir
Suscríbete.

No te quedes fuera. Suscribirte a nuestro blog es la mejor forma de estar al día con las últimas novedades, consejos y contenidos exclusivos que no compartimos en ningún otro lugar.

Otros articulos

ADE VALLÈS, l’associació de dones fundada el 2012, que reivindica l’emprenedoria, el lideratge i el talent femení, presenta tres de les seves sòcies destacades: Montse Estela, CEO i fundadora de MENTORAES; Belén León Tomás, sòcia directora de Gestoria León Tomás; i Montserrat Ramos Medina, directora de The CoMAKING Space. Totes tres representen els valors de l’associació en la seva trajectòria i compromís amb el lideratge femení i la innovació amb propòsit.
Montse Estela – CEO & Founder de MENTORAES Impulsant líders amb sentit de propòsit Montse Estela és emprenedora, executive coach i mentora amb més
ADE VALLÈS, l’associació de dones fundada el 2012, que reivindica l’emprenedoria, el lideratge i el talent femení, presenta tres de les seves sòcies destacades: Núria Viadé, fundadora de Growing Up HR; Gemma Badillo, fundadora i CEO de Pit Lane Advisors; i Ariadna Guillamon, fundadora i CEO de Madefloryou. Tres trajectòries diferents amb un fil comú: el compromís amb el lideratge femení, la innovació i el talent amb propòsit.
Núria Viadé – Emprenedora i fundadora de Growing Up HR Fer créixer les persones per transformar les companyies Després de molts anys de feina
Previous
Next