Blog / Crítica gastronòmica amb el Dr. Josep Maria Corominas

Crítica gastronòmica amb el Dr. Josep Maria Corominas

Una caixa de degustació molt llaminera

 

La pastisseria Gluttons (traducció lliure de golafre) em va fer arribar a la meva consulta pediàtrica una caixa de degustació plena de productes dolços amb un aire típicament nadalenc, que ja he tingut l’oportunitat de tastar. Vaig començar pel torró de fruita de la passió presentat en forma de cilindre de xocolata negra amb una textura ratllada que recorda la d’un tronc. Un cop mossegues la cobertura, l’interior ens descobreix una trufa cremosa que deixa aflorar unes notes fruitals de maracujà.  El torró trufat d’acabat llis i brillant de color lleugerament daurat, em va descobrir una pasta cremosa de xocolata al 70%, de gust suau però intens. També era potent el sabor del cacau en pols que duia la caixa per fer unes tasses de xocolata desfeta, ideals per a les tardes fredes d’hivern. Es dissol molt fàcilment, deixant una textura agradable, sense cap grumoll. Agrupats en una fila de sis petits quadrats, vaig poder degustar uns polvorons en els quals destaca l’ametlla, sense emmascarar un fons de canyella i llimona.  I per acabar, uns divertits bastons de galeta, que recorden als típics caramels de Nadal blancs i vermells, però que en aquest cas són d’una textura similar a les pastes de te, amb un gust final de vainilla. Ha estat un tast molt llaminer!

 

 

Les cobertures de xocolata dels torrons descobreixen diferents sabors i textures en el seu interior

 

Les caixes de Nadal de Gluttons són ideals per a regalar.

 

 

Comparte este post

Lo bueno está por venir
Suscríbete.

No te quedes fuera. Suscribirte a nuestro blog es la mejor forma de estar al día con las últimas novedades, consejos y contenidos exclusivos que no compartimos en ningún otro lugar.

Otros articulos

ADE VALLÈS, l’associació de dones fundada el 2012, que reivindica l’emprenedoria, el lideratge i el talent femení, presenta tres de les seves sòcies destacades: Núria Viadé, fundadora de Growing Up HR; Gemma Badillo, fundadora i CEO de Pit Lane Advisors; i Ariadna Guillamon, fundadora i CEO de Madefloryou. Tres trajectòries diferents amb un fil comú: el compromís amb el lideratge femení, la innovació i el talent amb propòsit.
Núria Viadé – Emprenedora i fundadora de Growing Up HR Fer créixer les persones per transformar les companyies Després de molts anys de feina
Article base
Discover simple tips to effortlessly blend comfort and style. From versatile wardrobe staples to chic accessorizing tricks, achieve a look that feels as good
Previous
Next