Blog / L’extraordinari món de la tele

L’extraordinari món de la tele

Toc Personal 

per Marta Tobella by Sacum

Opcions per camuflar la tele; l’element anti deco per excelència

Tots tenim clar que la tele no és un element decoratiu.  Estèticament no té cabuda a cap ambient de la casa. 

No obstant això, molts cops em trobo que els meus clients projecten inconscientment la sala d’estar al voltant d’ella, com antigament és feia amb la llar de foc. Error!  Una tele mai ha de condicionar la disposició d’un espai que hauria d’estar sempre orientat cap a l’exterior, es a dir cap a la llum i no en sentit contrari, aprofitant per exemple l’espai que queda tot just sota d’una finestra per posar el sofà i asseure’ns d’esquena a ella.

Tampoc recomano penjar-la en una paret, sense posar-hi res al voltant.  La tele no pot ser la protagonista  d’un llenç blanc, sino que ha d’estar acompanyada d’altres elements, de manera que es pugui camuflar sota un prestatge o d’amunt d’un laminatge de fusta, per exemple, com il·lustren les diferents feines que he portat a terme per alguns clients i acompanyen aquest text.

Un moble fet a mida?  Tampoc.  Recalcar que la tele ha de ser un element extern, mai estàtic.  I amagada en un armari?  Sempre queda obert!

Opcions hi ha moltes, però sobre tot, això  ha de quedar clar:  no li doneu tanta importància!


@Marta Tobella

 

Comparte este post

Lo bueno está por venir
Suscríbete.

No te quedes fuera. Suscribirte a nuestro blog es la mejor forma de estar al día con las últimas novedades, consejos y contenidos exclusivos que no compartimos en ningún otro lugar.

Otros articulos

Previous
Next