Blog / Comencen les escoles esportives del Club Esportiu Valldoreix

Comencen les escoles esportives del Club Esportiu Valldoreix

L’entorn més familiar per fer club

 

Esport, en un entorn natural i privilegiat, en família. Aquest són els grans valors del Club Esportiu Valldoreix, una entitat que, tot i que té més de mig segle de trajectòria, segueix creixent, tant en nombre de socis, més de mil dos-cents en l’actualitat, com en instal·lacions esportives, especialment en tenis i pàdel. Recentment, han començat les escoles formatives d’aquests esports, que compten amb alumnes de totes les edats, compreses entre l’època infantil i adulta, i de diferents nivells, fins i tot professional, gràcies a les sinergies que es creen amb la BTT Tennis Academy, el centre l’alt rendiment situat en el mateix recinte. El futbol és un altre dels esports que compta amb diferents equips, participant en les competicions catalanes, com a partir d’ara també ho faran els més petits de la nova secció d’hoquei herba, esport molt popular a la comarca del Vallès, amb un gran nombre de federats. Són aquestes característiques multiesportives pensades per a totes les edats – els pares també participen de les diferents escoles d’adults  i competicions respectives -, la raó per la qual les famílies passen gran part del seu temps d’oci a les seves instal·lacions, que es complementen amb un servei de restaurant i zona social, per facilitat la idea de fer club.  

 

El tenis i el pàdel segueixen creixent en les instal·lacions, que es complementen amb els camps de futbol  i un nou camp d’hoquei herba pels més petits. 

 

 

Club Esportiu Valldoreix

Comparte este post

Recibe nuestra revista en formato digital

Suscríbete y recibirás cada edición de Flash Magazine Sant Cugat en PDF, cómodamente en tu correo.

ENCUENTRA LO QUE BUSCAS
Sigue leyendo

Lo bueno está por venir
Suscríbete.

No te quedes fuera. Suscribirte a nuestro blog es la mejor forma de estar al día con las últimas novedades, consejos y contenidos exclusivos que no compartimos en ningún otro lugar.

Otros articulos

L’esport és vida
Maternitat i esport: una equació desigual Per Elena Vila Elena Vila Gómez, senadora i portaveu del Grup Municipal del PSC a Sant Cugat Ser
La importància de la llum
 Per Marta Tobella, de Sacum La llum és l’element més important a l’hora de pensar un espai. Sense llum natural, mai no aconseguirem un
L’esport és VIDA
Dones esportistes, l’efecte mirall Per Elena Vila, senadora i portaveu del GM Socialista L’esport és una eina de cohesió social, superació i inspiració, però
Previous
Next
Subscribe