Blog / La dietista i coach nutricionista Cristina Garcia avança les pautes fer reduir els símptomes de la menopausa

La dietista i coach nutricionista Cristina Garcia avança les pautes fer reduir els símptomes de la menopausa

“Al voltant dels cinquanta, cal empoderar la dona en la seva millor versió”

Per què en arribar a una certa edat la dona és més propensa a engreixar-se? Aquesta realitat no és exclusiva de les dones, però sí que és cert que a nosaltres se’ns suma la menopausa.

En què consisteix la menopausa? És la pèrdua de la menstruació per a un període seguit de més de dotze mesos. Comença amb una baixada d’estrògens, amb el consegüent augment de greix abdominal, sudoracions i sequedat en la pell.

I més gana! La intensitat és variable i cada dona ho viu de manera diferent, però des de la dietètica aquesta sensació millora. Fent una mirada sinèrgica, l’acompanyament emocional i l’exercici físic, tant de força com aeròbic, també pot ajudar molt.

Què s’hauria d’incloure a la dieta? Molta verdura, amanides, fruita – si pot ser fruits del bosc, millor -, i proteïna, el peix blau és ideal. També s’ha d’assegurar el calci, els greixos de qualitat, com l’oli d’oliva, les llavors i per últim els fruits secs.

Algun aliment prohibit? S’hauran de disminuir els farinacis, com la pasta, el pa i els cereals, així com controlar tots els superflus com els dolços, les salses, l’alcohol, i els aperitius de diumenges a base de fregits poc saludables.

És important no saltar-se cap àpat? Pautar un dejú intermitent s’està veient com una eina que pot resultar efectiva, però s’ha de fer de manera correcta i controlada per un professional de la salut

Algun complement o remei natural? El trèvol és adient per la descompensació hormonal, la sàlvia per la sufocació, el llúpol per l’ansietat, l’insomni i el nerviosisme, l’oli d’onagre, i, per últim, l’omega 3 per problemes inflamatoris. Tot plegat pot ajudar!

 

“El dejuni pautat s’està veient com a una solució a l’augment de pes”.

 

 

 

Cristina Diet Coaching

 

Comparte este post

Recibe nuestra revista en formato digital

Suscríbete y recibirás cada edición de Flash Magazine Sant Cugat en PDF, cómodamente en tu correo.

ENCUENTRA LO QUE BUSCAS
Sigue leyendo

Lo bueno está por venir
Suscríbete.

No te quedes fuera. Suscribirte a nuestro blog es la mejor forma de estar al día con las últimas novedades, consejos y contenidos exclusivos que no compartimos en ningún otro lugar.

Otros articulos

Cuatro años de soledad
Por Marc Martín, comunicador y creador de contenido especialista en motor Permítanme la licencia: Márquez es como Messi. Cuando Messi era Messi, quiero decir.
Tardeo
Vilallonga Masia Restaurant inaugura su temporada estival con música en vivo Es hora de compartir y desconectar. Vilallonga Masia Restaurant presenta sus nuevos tardeos, una
Xocolata amb medalla d’Or
Clorawfila guanya als International Chocolate Awards 2025 Europe El passat 17 de maig, Clorawfila va ser distingida amb la Medalla d’Or dels prestigiosos International
Electritzant el futur
Superwagen inaugura les noves instal·lacions a Sabadell i presenta l’Audi A6 e-tron en un acte que consolida el seu lideratge en electromobilitat premium Superwagen
Previous
Next
Subscribe