Blog / Flash Magazine Sant Cugat al costat de l’hoquei i els valors que enforteixen l’esport local.

Flash Magazine Sant Cugat al costat de l’hoquei i els valors que enforteixen l’esport local.

Bronze europeu

A mitjan febrer, Sant Cugat va viure un cap de setmana per a recordar. El Junior FC va pujar al podi europeu d’hoquei sala amb una medalla de bronze aconseguida a casa. La victòria pel tercer lloc, 5–4 davant el Royal Léopold belga, va encendre la grada i va convertir el pavelló en una gran festa.

Més enllà del marcador, el que va quedar gravat va ser l’ambientàs: crits, aplaudiments i una sensació compartida que el podi es construïa entre tots —equip i afició—. Una fotografia perfecta del que representa l’esport de club: companyonia, respecte, esforç col·lectiu i orgull de comunitat.

Com es prepara un equip quan exerceix d’amfitrió en una competició europea? L’entrenador del primer equip masculí, Fede González, ho té clar: “Ens preparem igual, però amb aquell plus d’il·lusió pel context, per l’ambient i per la gent del club, que ho viu molt més a prop.”

Jugar a casa implica gestionar l’emoció d’una grada plena. En aquest sentit, González destaca l’experiència del grup: “Els jugadors ja estan acostumats a gestionar la pressió. Tenim jugadors que han estat subcampions del món o que han disputat moltes temporades a Divisió d’Honor. Tot i això, jugar a casa amb la teva afició sempre és un plus”, assegura.

El partit pel bronze es va decidir en un final d’infart. Sobre la manera d’afrontar aquests moments decisius, l’entrenador subratlla una idea molt clara: “La nostra política sempre és la mateixa: fem el nostre joc fins al final i ens centrem en això. Podem estar atents a algun detall del rival, però la prioritat és ser nosaltres mateixos. Després mirem el marcador, quedi mitja hora o quedi un minut.”

Més enllà del resultat puntual, el tècnic també posa en valor la trajectòria de l’equip. “És un equip molt jove. Al Campionat d’Espanya hem estat tercers, segons i campions l’any passat. Aquest any hem tornat a ser tercers; la pista no ens va afavorir i ens va faltar un punt de sort. Però l’evolució és molt positiva i crec que en els pròxims anys estarem a dalt, tant a nivell nacional com internacional”, destaca.

En aquest context, a Flash Magazine Sant Cugat ens fa especial il·lusió haver-hi estat presents com a patrocinadors de la jaqueta commemorativa, al costat d’altres empreses locals. Creiem en l’esport que suma: el que educa en el treball en equip, promou la cordialitat i l’esportivitat, i es viu amb esperit de família dins i fora de la pista.

Comparte este post

Lo bueno está por venir
Suscríbete.

No te quedes fuera. Suscribirte a nuestro blog es la mejor forma de estar al día con las últimas novedades, consejos y contenidos exclusivos que no compartimos en ningún otro lugar.

Otros articulos

Revolucionant la correcció visual
La cirurgia refractiva amb lent intraocular (ICL), un dels tractaments estrella de la Clínica Oftalmològica Rubí La cirurgia refractiva amb lent intraocular ICL (Implantable
Previous
Next
Subscribe