Blog / Capote’s fusiona tradició italiana amb producte local

Capote’s fusiona tradició italiana amb producte local

Pizza al taglio Sant Cugat, Capote's

Pizza al taglio gourmet per tots

Una cosa és menjar pizza i una altra, com fan els romans, és menjar pizza a totes hores. Això és el que s’han proposat Sandra Colom i Santi Capote amb la seva proposta de pizza al tall romà, o pizza al taglio, servida en porcions de més o menys mida, a demanda, no només per controlar la quantitat  que un és capaç de menjar, sinó també per donar opció a tastar entre les diferents varietats en qualsevol moment del dia. En aquest sentit, els propietaris de Capote’s han fusionat la tradicional massa artesana, de lenta fermentació en fred, alveolada i cruixent,  i els productes típics italians, com la porchetta, amb els de proximitat i molt d’aquí, com el pernil ibèric, el botifarró, la sobrassada o les figues. Per a tots els gustos, “estem sorprenent el públic més gran i als nens, per igual”, se serveix a pes i es pot endur a casa, juntament amb les seves postres casolanes, com el tiramisú o el pastís de formatge, per qui no es deixa temptar per la pizza de nutella. Al taglio, és clar!

  

Sandra Colom i Santi Capote estan al capdavant de l’únic establiment de pizza al tall romà de Sant Cugat, que pròximament comptarà amb un servei a domicili.

Capote’s pizza

Comparte este post

Lo bueno está por venir
Suscríbete.

No te quedes fuera. Suscribirte a nuestro blog es la mejor forma de estar al día con las últimas novedades, consejos y contenidos exclusivos que no compartimos en ningún otro lugar.

Otros articulos

L’emoció que mou
Cinquanta anys després de la seva primera exposició, Lluís Ribas continua pintant amb les mateixes ganes del primer dia. La seva obra ha evolucionat, però hi
Previous
Next
Subscribe