Natalia Roca fusiona la seva visió com interiorista al segell de Ridox

Ridox és un dels testimonis directes de la transformació de Sant Cugat en els últims anys. “Ha passat de ser un poble a una ciutat”, explica Natàlia Roca, i nosaltres hem evolucionat, adaptant-nos als canvis generacionals”. La interiorista, que ofereix un servei global amb les teles com a protagonistes, ha agafat recentment les regnes de l’establiment que va fundar la seva mare, Annie Josette Barbaste Rigole, fa prop de mig segle – l’any que ve estan de celebració, pel seu cinquanta aniversari -, i que es caracteritza per “haver estat capaços d’assessorar a un tipus de client inquiet, amb una línia molt marcada quant a gustos estilístics i decoratius es refereix”, defensa Natàlia, que a més de criar-se entre teles ha heretat la passió per la decoració dels seus progenitors.
En formar-se a la prestigiosa escola de disseny Elisava, la seva aportació al negoci familiar no es va limitar a assegurar la seva continuïtat, sinó que va posar la seva formació i inquietuds al servei dels clients, que sol·licitaven un servei d’interiorisme integrat, no solament vestir les seves cases.

Si bé Ridox va mantenir la seva estètica marcada pels característics ovals del seu aparador, quan es va traslladar del carrer Valldoreix a la seva nova ubicació al carrer Dr. Murillo, el que realment defineix a aquest establiment és precisament la seva clientela. Encara que Annie Josette Barbaste va marcar des dels seus inicis un estil molt personal en l’elecció de les teles, l’èxit de la seva continuïtat es deu al fet que Roca va saber mantenir aquest criteri adaptant-se a les noves tendències, incorporant noves marques al seu catàleg, així com materials, mecanismes i processos productius constantment. En aquest sentit, “el fet d’incorporar-me a l’empresa, mai va suposar un canvi brusc, sinó que va ser un relleu al capdavant del negoci”, apunta Natàlia, que destaca la lleialtat de les segones i terceres generacions d’una mateixa família que segueixen confiant-lis aquesta parcel·la de la decoració de la casa: “abans-d’ahir penjàvem cortines al centre de Sant Cugat, ahir fèiem el mateix a l’Eixample, i avui pengem screens a Vullpalleres”, exemplifica l’interiorista, que també valora les tendències estètiques dels seus clients estrangers.

La funcionalitat marca la línia de les primeres marques de teles – especialitzades en cortines, entapissats, catifes i roba de casa – i papers pintats, d’editors nacionals i internacionals, que ofereix Ridox, que deu el seu nom a una adaptació fonètica de la paraula cortines – Rideaux – en francès.

Des d’un petit coixí fins a una reforma integral, els serveis que ofereix aquesta casa de teles són requerits per decorar residències, locals comercials, i oficines, entre diversos reptes, que inclouen crear sinergies i col·laboracions amb altres professionals del sector, com a arquitectes i interioristes, que precisen tant l’assessorament com la realització de la decoració tèxtil d’un projecte.

La qualitat de les seves teles marquen la distinció. Elitis, Güell- LaMadrid, Harlequin, Osborne & Little, Sanderson, Romo Group, Jab i Yutes són algunes de les marques que Ridox posa a la disposició dels seus clients a la seva botiga del carrer Dr. Murillo. Cal destacar els catàlegs en exclusiva per a Sant Cugat de Loro Piana, el Lamborghini de les teles, les reines del baby cashmere i la llana de vicunya.

www.ridox.es

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.