El nou showroom de cortines i decoració tèxtil de Ridox Sant Cugat

Fidel al seu compromís per prioritzar l’atenció als clients, Ridox ha fet un pas mes per millorar el seu espai físic a Sant Cugat amb l’obertura d’una nova botiga a pocs metres de l’anterior.  Més metres, adequats a les necessitats actuals, amb una evolució estètica però que manté clucades d’ull a l’estil de la primera botiga que es va obrir al carrer Valldoreix ara fa 46 anys.

D’allà, l’especulació urbanística i el canvi de l’enfoc comercial de l’entorn van portar un trasllat de Ridox al carrer Doctor Murillo, on al llarg de cinc anys s’ha viscut una evolució de la mà de la segona generació, – Natalia Roca va assumir el canvi a Ridox, potenciant el negoci tradicional de teles per cortines i tapissats, amb la implementació de la vessant de l’interiorisme -, que va possibilitar un creixement i posicionament de l’empresa.

És aquest creixement empresarial que ha portat a Ridox a cercar un nou espai a seguir fent-ho. A pocs metres de l’anterior botiga, al carrer Sant Jordi 39, un nou rètol assenyala la porta d’entrada al nou Ridox.

Segons Natalia Roca: “En la generació actual, on es suposa que la digitalització permet reduir espais d’informació i exposició, Ridox ha anat a buscar més metres. I es que com dieu al principi, l’atenció és prioritària i mantenim que les teles s’han de poder, tocar, veure trames, exposar-les a la llum, comparar-les i deixar-se aconsellar.  Aixó ens ha portat a buscar una espai més còmode, botiga, si, però també introduïm el concepte de Showroom.  Probablement el més gran expositor de teles de Sant Cugat amb marques capdavanteres en exclusivitat “

“Cada cop son mes els interioristes, personalshoppers i assessors d’imatge, que trien Ridox com un lloc on trobar les opcions de decoració adequades per als seus clients. Comparteixen ara el nou espai amb els nostres clients particulars. Hem buscat a aquesta nova botiga la comoditat per a tots els nostres clients. “

Però Ridox també és interiorisme, decoració, idees per a reformar l’espai dels clients, i això també ha marcat l’estètica de la nova botiga.

“Poder atendre els clients que busquen assesorament amb comoditat era una altre de les prioritats i al nou espai del carrer Sant Jordi aixó era imprescindible i crec que ho hem aconseguit.”

Ridox ha fet un pas endavant, en el moment adient, mantenint el seu estil que va iniciar fa 46 anys pero evolucionant generacionalment com ha fet la població de Sant Cugat. Creix i es mou per seguir ser un referent comercial.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ridox

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.