Blog / Sant Cugat Empresarial celebra el seu 20è aniversari amb una gran gala que posa en valor el talent local i la innovació.

Sant Cugat Empresarial celebra el seu 20è aniversari amb una gran gala que posa en valor el talent local i la innovació.

20 anys d’empresa i futur

El Teatre-Auditori Emma Vilarasau va ser l’escenari d’una celebració especial que va reunir més de 600 persones del món empresarial, institucional i acadèmic per commemorar els 20 anys de Sant Cugat Empresarial. Una vetllada per mirar enrere amb orgull i, sobretot, per projectar el futur d’un ecosistema empresarial que s’ha consolidat com un dels més dinàmics del país, amenitzada per les actuacions de l’Orquestra Simfònica Sant Cugat en una combinació perfecta de cultura i tecnologia que simbolitzava l’aposta de l’entitat per la innovació, la digitalització i el talent creatiu.

Durant l’acte, el president de Sant Cugat Empresarial, Eduard Torres, va reivindicar el paper de l’associació com a punt de trobada de més de 200 empreses de totes les mides i sectors, destacant la contribució dels expresidents Frederic Boix, Joan Franquesa i Jaume Vives, així com de les diferents juntes directives que han ajudat a construir un teixit empresarial sòlid, obert i col·laboratiu. Un dels moments més emotius va ser la projecció de l’audiovisual commemoratiu, que va repassar dues dècades d’història: des dels primers fòrums empresarials fins als projectes actuals orientats a la innovació, la sostenibilitat i la captació de talent.

El tram final de la gala va estar marcat pel lliurament dels primers Reconeixements Empresarials BIVA, que van posar en valor iniciatives capdavanteres en sostenibilitat, innovació, emprenedoria, mobilitat responsable i projecció internacional, i que van culminar amb la Menció Especial a la Trajectòria per a Josep Maria Serra Farré. La nit va concloure amb un brindis entre empreses i institucions, reafirmant que, després de 20 anys, la cooperació continua sent el motor que converteix Sant Cugat en un autèntic laboratori d’innovació i oportunitats.

SCE

Comparte este post

Lo bueno está por venir
Suscríbete.

No te quedes fuera. Suscribirte a nuestro blog es la mejor forma de estar al día con las últimas novedades, consejos y contenidos exclusivos que no compartimos en ningún otro lugar.

Otros articulos

L’esport és vida
Maternitat i esport: una equació desigual Per Elena Vila Elena Vila Gómez, senadora i portaveu del Grup Municipal del PSC a Sant Cugat Ser
Xocolata amb medalla d’Or
Clorawfila guanya als International Chocolate Awards 2025 Europe El passat 17 de maig, Clorawfila va ser distingida amb la Medalla d’Or dels prestigiosos International
Empreses i solidaritat
La Nit del Soci de Sant Cugat Empresarial combina networking i compromís social amb dues aportacions solidàries   Al juliol, GeneraLife Sant Cugat va
Previous
Next
Subscribe