Blog / Crítica gastronòmica amb el Dr. Josep Maria Corominas. “La millor propina que ens suggereix La Brochette és que tornem, i tornarem”

Crítica gastronòmica amb el Dr. Josep Maria Corominas. “La millor propina que ens suggereix La Brochette és que tornem, i tornarem”

 

El viatge gastronòmic que visc a La Brochette transita per l’exquisidesa en el tracte del Santi, i l’excel·lència de la cuina casolana elaborada per la Laila.

L’espai té un toc vintage, diàfan i lluminós, amb un mobiliari divers que no desvirtua en cap cas l’harmonia. Una música ben triada, junt amb les taules excel·lentment parades, ho agombola amb certa perfecció.

 

 

La degustació comença amb uns rotllets vietnamites de coberta cruixent i un farcit suau de pollastre i verdures acompanyats de salsa teriyaki. Les croquetes de funghi porcini són molt saboroses, on l’espetec de l’arrebossat contrasta amb la cremositat de la pasta i el gust del bolet roman en boca després del tast. El tercer plat, l’únic que serveixen diàriament, és l’estrella de la casa. Un pollastre groc català, cuinat a l’ast, i marinat prèviament durant vint-i-quatre hores amb set espècies i oli d’oliva verge. També em sorprèn el caneló de pollastre a l’ast, funghi porcini i oli de tòfona blanca. Tots dos plats, deliciosos!

De postres, la Lailae ens sorprèn amb tres opcions diferents: un cheesecake amb fruits vermells, un crumble de poma, ametlles i gelat de vainilla, i un milfulls inflat com un globus, que cruix quan el trenques amb la Cullera, però en boca es fon amb la crema pastissera i l’acidesa d’una reducció de fruits vermells.

Tot plegat, un fantàstic treball de precisió culinària que aconsegueix enaltir el producte casolà més bàsic fins a la exquisidesa. Com ens va dir el Santi, per a ells la millor propina serà quan tornem. I de segur que tornarem!

 

 

 

 

 

 

Comparte este post

Lo bueno está por venir
Suscríbete.

No te quedes fuera. Suscribirte a nuestro blog es la mejor forma de estar al día con las últimas novedades, consejos y contenidos exclusivos que no compartimos en ningún otro lugar.

Otros articulos

Transitant el dol
Dol i vida, un mateix procés Amb Gemma Nicolau, infermera referent en pèrdues i dol   Quan parlem de procés de dol fem una
Moda con causa
Gonzalo Balcells y David Viñeta crean Tembo Clothing para cambiar vidas en Kenia El verano de 2023, Gonzalo Balcells y David Viñeta viajaron a Kenia para
Horitzons educatius
L’era que abraça als nostres nens Entre l’eficiència i la dependència, l’ús de la IA ens recorda que la creativitat humana no té substitut
Previous
Next
Subscribe