Quan cuidar la pell és guai, és Pirxots

La nova cosmètica conscient per a joves intrèpids

Els germans Carlo i Álvaro Lemmel tenen moltes coses en comú. A més a més de la genètica, comparteixen l’amor per l’aventura, l’adrenalina que s’allibera en practicar esports de risc, com el surf, el puenting, l’esquí, el snowboard, l’escalada, totes aquelles activitats que es practiquen en condicions extremes. I també viuen l’emoció des de la consciència, entenent que cuidar-se la pell també és una aventura amb premi. “Ens vam adonar que les llargues exposicions al sol i el contacte amb la sal de l’aigua del mar, ens cremava i ressecava la pell”, ens explica Álvaro. El fet de provenir d’una família del món dels laboratoris de cosmètica, distribuïdora de matèria primera per a la seva elaboració, els va donar el know how de base, però sobretot, “adonar-nos que els joves no estan familiaritzats amb les cremes, els hi fa mandra posar-se-les, sense pensar que la pell té memòria”. En haver detectat aquest buit en el mercat, a principis de 2019 van llançar la marca Pirxots, una paraula inventada que implica un estil de vida guai, divertit. Sota aquest concepte venen, tant per la via digital com a concept stores i markets, tipus el White Summer, de Pals, la seva línia de rutina facial de productes vegans, sostenibles, i naturals, pensats per a gaudir d’una nova experiència: la de cuidar-se la pell amb consciència.

 

Carlo Lemmel, 31, dissenyador gràfic i Álvaro Lemmel, 27, llicenciat en ADE, ens presenten la seva línia de rutina facial formada per un netejador, un sèrum i una crema hidratant

 

Per a Pirxots Cosmètics cuidar-se la pell és una aventura guai, amb premi.

 

Pirxots

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.